Administratie
SID ZZP-service neemt alle zorgen wat betreft administratie uit handen. Zeker wanneer je als ZZP’ers een groot netwerk hebt aan opdrachtgevers, dan is de administratie vaak een hele klus. Jij geeft de gewerkte uren, opdrachtgever en eventueel een referentie door en wij versturen de facturen met opeenvolgende cijferreeks naar zowel de opdrachtgever als naar de ZZP’er voor de administratie.
Contracten, lease, belastingen, etc.
Naast de administratie zijn er vaak niet alledaagse zaken zoals het opstellen van contracten met opdrachtgevers, lease, verzekeren, belastingen en dergelijke. Deze zaken nemen we graag voor je uit handen. Zo kan jij blijven doen waar je goed in bent, dan doen wij dat ook!
Snelle betaling facturen binnen 1 week
Wij verzorgen de facturen, ‘reversed billing’ genoemd. De opdrachtgever ontvangt van SID ZZP-service de factuur en betaald deze aan ons. Dat betekent niet dat jij als ZZP’er daarop moet wachten. Want wij weten als geen ander dat sommige betalingstermijnen erg lang zijn. Wij betalen altijd binnen 30 dagen, wil je sneller uitbetaald worden? Kies dan om de factuur uitbetaald te krijgen binnen één week. Wij verzorgen de complete afhandeling met de opdrachtgever.